Messupeli
Peli
- Koodataan hiirellä sohittava ammuskelupeli tahi hyödynnetään jotain valmista peliä.
- Coders wanted!
- Peliehdotuksia:
- Tetrispalikoita tipahtaa kuvan yläreinasta ja ne tippuu kuvan läpi. Epävalidit palikat pitää ampua rynnäkkökiväärillä ennenkuin ne ehtivät pois kuvasta tai tulee miinuspisteitä. Vaikeutuu palikoiden määrän/nopuden kasvaessa.
- Normaali tetris muuten, mutta palikat tippuvat yläreunasta eri kohdista hienon(tm) algortimin mukaisesti niin että tietyt palikat ampumalla tulee täysiä riviä ja pysyy hengissä. Nopeutta kasvattamalla peliin saa lisää vaikeutta.
- Nintendon duck hunt klooni rynnäkkökiväärillä (ja toteutuksessa voi ottaa muutenkin hiukan taiteellisia vapauksia sorsien määrän yms. suhteen)
- Jantterienampumispeli
- kill all audio and lights-peli
- space invaders
- Ympäristönä linux ja kirjastona cwiid (wiimote ei oletuksena toimi windows-ympäristössä)
- pelikirjastoksi esim. SDL / pygame
Ase
- Peliohjaimeksi rakennellaan ak-47 replika, joka on syönyt sisäänsä wiimoten ja solenoidin.
- hyvä aihio? http://www.airsplat.com/Items/ER-CYMA-CM022.htm
- Aseen wiimotea käytetään alkuperäisen idean kaltaisesti, mutta se yhdistetään pc:hen.
- Wiimoten Liipasintieto välitetään wiimoten kautta pc:lle. Solenoidi saa signaalinsa wiimoten täristinmoottorista vahvistimen kautta.
- tilan yläkerrasta löytyy pari wiimotea, nunchuckaa ja wiin sensobari devaamista varten. Sensobarin saa päälle käynnistämällä wii virtanapista (vihreä ledi syttyy wiihin kun se on päällä).
Kinect
- pelaajan paikka voidaan tunnistaa kinectillä, jos siitä saa jotain lisähupia